Wycieczka do Paryża
 Grupa uczniów z naszego gimnazjum uczestniczyła od 2 do 7 czerwca 2009 roku w wycieczce do Francji zorganizowanej przez biuro podróży Voyage. Myślę, że wszyscy uczniowie wrócili szczęśliwi. Ale po kolei...
Jechaliśmy całą noc i dopiero w południe następnego dnia dotarliśmy do miasta Reims, gdzie zwiedziliśmy piękną katedrę, w której koronowani byli niemal wszyscy królowie Francji. No a potem była obiadokolacja. Z tego to chyba jednak najbardziej się ucieszyliśmy. Później pojechaliśmy do naszego hotelu na nocleg. Gdy się obudziliśmy, miła pani przewodnik zabrała nas do Wersalu, Luwru, katedry Notre-Dame i na plac Concorde, gdzie kiedyś stała gilotyna, na której zginęła Maria Antonina. Trochę się nachodziliśmy, ale było warto. Spędziliśmy kolejną noc w ośrodku. Następnego dnia po śniadaniu pojechaliśmy pod wieżę Eiffla, gdzie staliśmy ok. godziny w kolejce.  W dalszej kolejności popłynęliśmy w godzinny rejs stateczkiem po Sekwanie. Gdy stanęliśmy na stałym lądzie, pojechaliśmy metrem na obiadokolację. Potem chodziliśmy po dzielnicy Montmartre, gdzie stoi bazylika Sacré-Coeur. Później metro zawiozło nas znów na plac Concorde. Wsiedliśmy tam do autobusu i oglądaliśmy Paryż nocą. Tego dnia każdy położył się około 2 w nocy. No i nadszedł dzień piąty, czyli całodzienny pobyt w Disneylandzie. Na to czekał chyba każdy. A około godziny 20.30 ruszyliśmy do naszych wytęsknionych Sierakowic.